سایپا با مدیریت مادام العمر و پر از آقازاده!

پیشتر در یکی از پستهایم شرح گفتگوی خود را با یکی از مدیران ارشد شرکت سایپا منتشر کردم و از فامیل بازیها و پارتی بازیها و ... در آن شرکت برای شما گفتم. اما روز یک شنبه 89/08/16 هم سایت جهان نیوز اقدام به انتشار خبری کرده و در آن از یک سری باند بازیها و ایجاد حلقه های مدیریتی تو در تو در آن شرکت خبر داده. این خبر در واقع صحتی است بر مطالب منتشره قبلی این حقیر. و اینک خبر جهان نیوز:


یک آقازاده مجلسی دیگر هم استخدام شد

یک شرکت خودرو سازی با مدیریت مادام العمر و پر از آقازاده!



یک آقازاده مجلسی دیگر هم استخدام شد یک شرکت خودرو سازی با مدیریت مادام العمر و پر از آقازاده!   فرزند یک نماینده مجلس به عنوان مشاور پارلمانی مدیرعامل سایپا منصوب شد. گفته می شود که نامبرده هیچ گونه سابقه اجرایی ندارد.   به گزارش خبرنگار جهان پیش از این، پسر رئیس دفتر رئیس جمهور به عنوان مالی اداری سرمایه گذاری سایپا، برادرزاده ایشان به سمت مدیر باشگاه سایپا و داماد یکی از نمایندگان با سابقه مجلس به عنوان قائم مقام طرح و برنامه سایپا منصوب شده بودند. همچنین گفته می شود چندین نفر از اقوام نزدیک اقای پوستین دوز مدیرعامل سایپا دارای پست های مدیریتی در سایپا شده اند. اینکه برخی از فرزندان مسئولین وارد سایپا شدند، اگرچه تامل برانگیز است، اما نگرانی بالاتر وقتی است که پدران آنها به واسطه فعالیت فرزندانشان در این شرکت، در معرض اتهام لابی های اقتصادی قرار می گیرند. این درحالی است که چندی پیش مدیرعامل سایپا با خرید سهام شرکت سایپا توسط شرکت های زیرمجموعه ، مدیریت خود بر این شرکت را مادام العمر نمود و طی مصاحبه ای اعلام نمود که سایپا به بهترین شکل خصوصی شده است.حالا یک سئوال از شما:اگر گفتید آن آقازاده مجلسی که سایت جهان نیوز اقدام به انتشار خبر آن کرده است چه کسی است؟به برنده ی مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد!!!
نظرات 4 + ارسال نظر
بیدل چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ http://lastfitnah.blogsky.com/

از اینکه به وبلاگ فتنه اخر سر زدید متشکرم فتنه اخر فتنه اخر الزماان است و به امبد خدا اخرین فتنه و بزرگترین فتنه بر شیعیان و ازادگان است
خواهشمندم در صورت امکان همدیگر را لینک کنیم

فائزه یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://bidel69.blogfa.com

سلام
کم پیدایید؟؟
به روزم...

بیدل دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ق.ظ http://lastfitnah.blogsky.com/

سلام با افتخار لینک شدید

روح الفدا شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

سلام آقا محسن و دوستان شما لینک شدین دوست داشتین منو هم اون جاهای خالی جابدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد