اسباب کشی به بلاگ اسکای

دوستان عزیزم سلام

در ابتدای دولت فهیمه و مقدس تدبیر و امید، وبلاگ من در کارگروه مصادیق مجرمانه، در بلاگفا فیلتر شد و تا امروز با کلی پیگیری نتوانستم دستور رفع مسدودی را بگیرم.

به هر حال باز هم آمدم در بلاگ اسکای. در اینجا دل نوشته های خود را می نویسم.

ولی در اینجا هم اعتقاد دارم و منیویسم که مشکل اساسی مملکت ما فقط و فقط زیر سر اکبر شاه هاشمی رفسنجانی، خانواده ی ضد انقلابش و انصار و اعوان پر مدعا و خود فروخته اش است و تا زمانی که این جرثومه های فساد نروند، مشکلات ما حل نخواهد شد.

خوب به یاد دارم که وقتی می خواست احمدی نژاد برود، با اینکه در سال 84 و سال 88 به ایشان رای دادم و جانانه از ایشان دفاع کردم، آرزوی ما آمدن یک نفر برای حل مشکلات و معضلات سیاسی و اقتصادی بود. آقای حسن آقای روحانی معظم، قول رفع مشکلات را دادند. اما دریغ از یک عملکرد مثبت در طول این 2 سال و نیم...

اعتقاد دارم باز هم مشکلات حل نخواهد شد و هر روز بر تعداد شرکتهای تعطیل شده افزوده خواهد شد و مشکلات مردم بیشتر.

این کمپین نه به خودروهای داخلی اگر چه کار بسیار جالبی است، اما قضیه آن است که مردم دیگر توان خرید ندارند و الا همین الان همین شمایی که دارید این مطلب را میخوانید اگر پول داشته باشید می روید و سریع یا پژو میخرید یا پراید

خدا به حال و روز ما رحم کند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد